Vektörde Yüze Doku Verme


Merhaba Özgür Kızıldağ Blog takipçileri.Bugün sizlerle farklı bir içerikte yayın paylaşıyorum.Bu yayın vektör yapan arkadaşlar için Yüze Nasıl Doku Verilir bununla ilgili açıklayıcı bir video.Video süresi biraz uzun gelebilir size ama video sonunda sizde vektöre doku verebilirsiniz.Çok iyi derecede vektör çizim yapamasamda,az çok vektör çizebiliyordum.Youtube'da çok sayıda 'Vektöre Doku.' verme dersi var.Neredeyse çoğunu izledim.Ama bu videoların çoğu Speed Art'tı bu yüzden videolardan birşey anlaşılmıyordu.Bir kaç hafta sonra Youtube'daki onlarca hatta yüzlerce video arasında bana kalırsa en iyi videoyu buldum.Ne kadar sesli anlatım olmasada gayet anlaşılır olması işleri kolaylaştırıyor.Eminim ki video sonunda hiç vektör yapmayı bilmeyen kişiler bile vektör yapmayı ve doku vermeyi az da olsa öğrenecektir.

Onur Özer Design'eTeşekkürler

Vektörde Yüze Doku Verme Vektörde Yüze Doku Verme Reviewed by Unknown on 01:28:00 Rating: 5

Hiç yorum yok

Mockup Dosyaları